Monday 26 October 2015

DUBU DUBU NU SENTRAL


      So last week my pasum friends( Dalilah and Izzu) ajak keluar pergi times square .Kami pergi naik LRT je . Disebabkan jalan nak pergi times square tu kena lalu NU SENTRAL ,so kiteorang pun decided nak makan dekat situ sebab semua dah kelaparan. Aku ni kira peminat tegar makanan korea jugak la . Aku pun ajak diorang makan dekat dubu dubu . Kiteorang tengok directory and dubu dubu dekat tingkat 4 . tapi bila kiteorang sampai tingkat Empat tak jumpa pulak dubu dubu . DUBUYO ada la . Disebabkn tak jumpe , kiteorang makan dekat duboyo tu je . Aku rasa diorang dah tukar nama sebab menu diorang sama je. Lepas tu kiteorang pun order .

                                             selfie dulu sementara nak tunggu makanan

Selepas beberapa minit menunggu ,makanan pun sampai .

topokki cheese + set .topokki ni rice cake .Ala yang macam korang selalu tengok dekat drama korea tu . selalu orang pilih yang spicy tapi aku pilih yang cheese sebab aku minat cheese la ! hihi . Serius sedappp..
 
seafood ramen + set .
citron tea. citrus fruit + honey . rasa dia  masam2 and pahit and manis gitu . SEDAP !
 bibimbap.. Campuran nasi + sayur . Macam kite orang meayu dah biasa makan nasi + kuah + lauk  . tapi bibimbap ni dia nasi je + sayur . so , kalau en/cik/puan/datin/datuk/abg/kakak ni yang memang lidah melayu betul  tidak direcommend  untuk order yang ini.

No comments:

Post a Comment