Thursday 3 December 2015

BIG SPOON TIMES SQUARE




    Cerita dia macamni , aku nak pergi kps nak keluarkan duit sebab hari ahad (besok tu) aku ada lawatan nak pergi melaka tapi duit dalam poket tinggal 10 ringgit je, kalau budak um tawu la bus kalau hujung minggu memang lambat sikit . Tapi aku gagahkan diri juga siap-2 nak keluar demi nak sewa pelampung dekat melaka nanti (nak g water park BESOK) .  So aku pun siap-2 la pastu pergi tunggu bus . Lama jugak la aku bertenggek dekat situ. Pastu tetiba izat call tanya nak tumpang dia sekali tak sebab nampak aku dekat bus stop tu  . Aku dengan gembira hati mesti la nak tumpang . Malas la tunggu bus lama gila ! Dalam kereta tu ada hazim sekali .  Diorang ni pun nak pergi kps juga . Ada nasi ayam free katanya . So , sampai kps aku keluarkan duit dulu pastu join la depa makan sekali , Sapa tak nak makan free oii .  Sambil makan tu , kiteorang menyembang la . Banyak juga la topik keluar . Lepas habis makan tu kiteorang pun balik . dannnn time sampai kolej tu aku terserempak pula dengan mimi,Suha and Azie.Diorang ajak g Times Square.Aku pun On je.hahahaha 

  So , aku pun ikut diorang pergi times square . Lepas penat shopping kiteorang nak g makan . mimi pun recommend big spoon . Sedap katanya . Kiteorang ikut je . Perut dah lapar semua boleh telan .
Big spoon dekat Times square ni kecik je . Pilihan makanan pun tak banyak sangat . 








Lamanya makanan nak sampaii






Bila makanan nak sampai ni . Suha macam nak meletup dah tu .


Mimi and azie . Dua dua lawa



   Yeay makanan dh sampaii






Dimsum dia sumpah sedap tapi nasi tu kuah dia pelik sikit . Tapi sedap juga la. Sebenanye ada lagi mee . Tapi tak ambik gambar sebab dah makan . Lapar laa .

Mimi kelaparan





Yeay dah kenyanggggg









No comments:

Post a Comment